Producatorul american de aeronave Boeing nu se asteapta sa inregistreze castiguri suplimentare pe piata aeronavelor ca urmare a intarzierilor de furnizare a modelului gigant A380 produs de firma rivala Airbus, a declarat vice-presedintele de marketing al Boeing, Randy Baseler.

Acesta a declarat pentru jurnalistii prezenti in Frankfurt ca se asteapta ca firma concurenta Airbus va reusi sa respecte termenul limita de livrare a avioanelor de transport gigant A380. "Aceste intarzieri nu sunt neaparat oportunitati pentru noi", a declarat acesta potrivit NewsIn." Pe termen lung ar putea fi benefic pentru noi doar daca Airbus nu va putea sa-si onoreze comenzile. Dar cred ca vor putea face acest lucru", a adaugat oficialul de la Boeing.

Acest lucru s-ar putea schimba daca "peste sase luni vor anunta din nou ca au probleme mari", a continuat oficialul de la Boeing pentru Reuters. Grupul EADS analizeaza iar planul de livrari dupa ce a fost fortat sa anunte noi intarzieri la programul giganticului avion de transport de pasageri A380, lucru care a dus la reducerea cu un sfert a valorii de piata a companiei precum si la concedieri din randurile conducerii.

"Grupul trece printr-o perioada dificila, dar cred ca vor reusi sa o depaseasca", a declarat Baseler. Aceasta situatie a fost comparata cu perioada din anii 1997-1998, cand Boeing a fost confruntat cu o serie de probleme de productie a modelului 737, cu toate ca in final a fost dovedit ca problema era de fapt a furnizorilor de piese si nu o problema de constructie.

In ambele cazuri companiile au fost afectate de aceste crize, cu toate ca Baseler este de parere ca grupul Airbus isi va reveni. "Am trecut si noi in trecut prin acest tip de probleme. Avioanele reprezinta angrenaje extrem de complicate. Uneori se pot intampla lucruri neprevazute".
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri