Producatorul de cosmetice Revlon a convenit joi preluarea companiei concurente Elizabeth Arden, intr-o tranzactie in numerar in valoare de 420 de milioane de dolari, relateaza MarketWatch, preluat de News.ro.

Tranzactia a fost convenita la mai multe luni dupa ce cel mai mare actionar al Revlon a analizat vanzarea companiei.

Preluarea de 420 de milioane de dolari va extinde prezenta Revlon in categorii precum produsele de ingrijire a pielii si parfumuri si ii va conferi o prezenta geografica mai mare, creand o compania cu vanzari anuale de 3 miliarde de dolari.

Achizitia va permite totodata Revlon sa isi refinanteze datoriile mari.

Ambele companii au avut probleme in ultimii ani, Revlon din cauza datoriilor, in timp ce interesul pentru parfumurile din portofoliul Elizabeth Arden a scazut.

Acordul are loc la sase luni dupa ce principalul actionar al Revlon si presedinte al companiei, Ronald O. Perelman, a dezvaluit ca analizeaza optiuni strategice pentru companie.

Ulterior, directorul general al Revlon, Lorenzo Delpani, a demisionat, fiind inlocuit de Fabian Garcia, care a fost director operational la Colgate-Palmolive.

”Elizabeth Arden este unul dintre ultimele branduri independente mari din industria cosmeticelor”, a spus Garcia. Tranzactia ar urma sa fie finalizata pana la sfarsitul acestui an.

Elizabeth Arden, fondata in 1910, la New York, comercializeaza parfumuri si produse cosmetice sub marca proprie si vinde parfumuri sub marci care poarta numele unor celebritati, cum sunt Justin Bieber, Mariah Carey si Taylor Swift.

Vanzarile companiei au scazut in ultimii ani si nu a mai obtinut profit anual din 2013.

Sursa foto: NuOilSuwannar / Shutterstock

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri