Staggs a spus analistilor intr-o conferinta telefonica ca Disney va nota costurile de inchidere a ESPN in anul fiscal 2007. Compania a anuntat saptamana trecuta inchiderea ESPN Mobile si licentierea brandului la providerii de telefonie mobila existenti pe piata. Disney a lansat Disney Mobile, un serviciu similar prezent in S.U.A., in luna iunie.

Staggs a mai precizat ca Disney Mobile a insemnat “o propunere diferita pentru client” si ca “a intampinat o nevoie fundamentala a familiilor”. Disney Mobile permitea parintilor sa afle cat de mult si cu cine vorbeau copiii lor la telefon, si puteau localiza telefonul mobil prin satelit. "Ramanem incantati de serviciile Disney Mobile. Ne-a adus faima si laude din partea multor parinti”, a completat Staggs.

Mobile ESPN, a fost lansat oficial in februarie printr-o reclama de 60 de secunde in timpul Super Bowl, dar a esuat in a capta atentia fanilor sportului. Actiunile Disney au scazut luni cu 1.2% sau 38 de centi pana la 30.53 de dolari, la Bursa din New York.