Mai multi utilizatori ai Facebook, inclusiv creatorul acesteia, Mark Zuckerberg, au aparut, vineri, pe reteaua de socializare pentru prietenii lor ca fiind morti, anunta BBC.

Mai exact, pe paginile persoanelor respective era afisat un banner de doliu. Utilizatorii afectati au postat ulterior mesaje in care si-au anuntat prietenii ca sunt ok. "A fost o greseala teribila pe care acum am rezolvat-o. Ne pare rau pentru ce s-a intamplat", a declarat un purtator de cuvant al Facebook.

Mesajul de doliu, care de fapt era destinat profilurilor de tip "in memoriam", a aparut si pe pagina de Facebook a lui Mark Zuckerberg, scrie News.ro.

"Speram ca aceia care l-au iubit pe Mark vor gasi alinare in lucrurile share-uite de altii pentru a ne aminti si celebra viata sa", scria pe bannerul care a aparut pe wall-ul sau. Ziaristii specializati pe tehnologie si cei de la Facebook au privit eroarea cu umor. "De ce spune Facebook ca am murit? La inceput, m-am indignat. Dar sigur nu eram moarta. (Sau sunt? A fost o saptamana lunga)", a spus Katie Rogers de la The New York Times.

"Facebook incheie una dintre cele mai lungi saptamani din istoria americana printr-un mesaj in care ne spune ca toti suntem morti", a titrat The Verge, un site de tehnologie, care face referire la rezultatul alegerilor pentru functia de presedinte al SUA. Bannerul memorial a fost introdus de Facebook in 2015 dupa ce mai multe familii au cerut sa aiba acces la pagina rudelor decedate. Utilizatorii pot opta ca pagina lor sa devina memoriala dupa deces, unde prietenii virtuali pot posta mesaje si impartasi amintiri. O alta optiune este sa pui pe cineva sa iti stearga contul dupa deces.

Sursa foto: Pixabay

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri