"Din cauza reducerii puterii de cumparare a dolarului, am pierdut 20% din competitivitatea noastra in fata Boeing de la data lansarii proiectului A380, in anul 2000. Acum este in joc soarta firmei Airbus", a declarat Gallois.
"Nu ne mai putem permite sa mentinem un sistem care functioneaza pe baza de ierarhii ascunse, nationale, sau paralele in cadrul Airbus", a explicat Gallois, care este de parere ca " este necesara o reorganizare profunda a liniilor de comanda", informeaza agentia NewsIn.

Conform sefului Airbus, cinci din santierele mentionate in planul de redresare a Airbus, denumit Power 8, implicate in special in programe de dezvoltare, in mentinerea relatiilor cu furnizorii se afla deja in plin proces re restructurare. Insa, conform presedintelui Airbus "alte trei santiere sunt inca in faza de studiu prealabil", mentionand aici in special locatiile de productie si repartitia fabricarii componentelor din Toulouse si Hamburg.

Intrebat despre posibilele sacrificii pe care va trebui sa le faca grupul pe care il conduce, Gallois a declarat ca "nu se poate continua cu o politica de austeritate fara a se calcula efectele pe care acest tip de initiative le-ar putea avea asupra sectorului industrial al companiei". In ceea ce priveste numirea unui director adjunct, Louis Gallois a precizat ca " nominalizarea unui director general va fi facuta cat de curand", refuzand sa ofere detalii privind identitatea acestuia.