Google a lansat una dintre cele mai mari campanii de criza din istoria companiei prin care va aloca 4 milioane de dolari pentru sustinerea persoanelor afectate de ordinul presedintelui Trump impotriva imigratiei.

Informatiile referitoare la campania Google au urmat declaratilor impotriva controversatului ordin facute de directorul general al companiei, Sundar Pichai, si participarii co-fondatorului Sergey Brin la un protest pe aeroportul international din San Francisco, potrivit USA Today, conform News.ro.

Din cele 4 milioane de dolari, 2 milioane de dolari vor fi oferite de Google si pana la 2 milioane de dolari vor proveni din donatii ale angajatilor companiei. Banii vor fi donati catre American Civil Liberties Union, Immigrant Legal Resource Center, International Rescue Committee si agentiei pentru refugiati a ONU (UNHCR).

Pichai a spus ca ordinul lui Trump care interzice acesul in SUA al imigrantilor din sapte state majoritar musulmane afecteaza 187 de angajati ai Google. ”Suntem ingrijorati de impactul acestui ordin si al oricaror propuneri care ar putea impune restrictii angajatilor si famiilor lor, sau care pot crea bariere de a aduce talente in Statele Unite. Vom continua sa ne expunem punctul de vedere in aceste probleme liderilor de la Washington si in alte parti”, arata Pichai intr-un comunicat.

Google nu este singura companie din sectorul tehnologiei care s-a declarat impotriva ordinului lui Trump. Facebook, Aple si Uber si-au exprimat la randul lor ingrijorarea. Directorii Tesla Motors, Netflix si Airbnb au denuntat politica anti-imigratie a lui Trump, iar Airbnb a anuntat weekendul trecut ca va oferi cazare gratuita refugiatilor si altor persoane afectate de masuri.

Sursa foto: Shutterstock/l i g h t p o e t

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri