Elon Musk nu doar ca isi indeplineste atributiile de CEO in companii precum Tesla sau SpaceX, dar are timp sa dea si lectii de costumer service pe Twitter, unde continua sa starneasca admiratia internautilor, conform CNBC.com.

De aceasta data, Elon Musk i-a raspuns unui client care a postat intr-un mesaj pe Twitter despre o experienta neplacuta avuta intr-o reprezentanta Tesla, unde a intalnit un agent de vanzari foarte insistent. Raspunsul sefului Tesla nu a intarziat sa apara.

“ Tocmai am trimis o notificare catre reprezentantele Tesla prin care le-am reamintit ca oamenii trebuie sa fie entuziasmati cand se gandesc la urmatoarea lor vizita” , a precizat CEO-ul Tesla in raspunsul pe care l-a lasat la postarea clientului nemultumit.

Prin asumarea responsabilitatii si postarea unui mesaj public pentru a amenda comportamentul neadecvat al unui angajat, Elon Musk a transformat o experienta neplacuta a unui client intr-un alt motiv de apreciere din partea fanilor, ale caror mesaje in care isi aratau aprecierea fata de companie au inceput sa curga.

Sursa foto: carscoops.com / Shutterstock.com