MasterCard Worldwide a atins un volum brut al tranzactiilor in Europa de 135 miliarde dolari in primele noua luni din 2006, in crestere cu 12,9% fata de volumul atins in luna ianuarie, anunta un comunicat al companiei.
Volumul cumparaturilor din Europa a crescut cu 13,3% in trimestrul al treilea, 99 miliarde dolari, ca rezultat al cresterii cheltuielilor cu carduri emise sub sigla MasterCard. In primele noua luni s-au realizat 1,28 miliarde de tranzactii cu carduri MasterCard, cu 9,6% mai multe comparativ cu aceeasi perioada din anul 2005.

"Europa a adus o contributie semnificativa la performanta globala a MasterCard Worldwide in cel de al treilea trimestru din 2006, spune Javier Perez, presedintele MasterCard Europa. Am continuat sa inregistram cresteri de peste 10% in regiune, mai ales in pietele emergente din Europa Centrala si de Est", a adaugat Perez, citat de NewsIn. Bancile din Europa au emis 145 milioane de carduri noi sub sigla MasterCard,in crestere cu 17% in intervalul ianuarie-septembrie 2006. in aceeasi perioada, numarul de locatii unde sunt acceptate cardurile MasterCard a ajuns la 7,6 milioane.

Numarul cardurilor noi emise sub siglele Maestro si Cirrus MasterCard a crescut cu 8%, la 281 milioane de carduri, care sunt acceptate in 6,7 milioane de locatii din Europa, potrivit datelor companiei. In trimestrul al treilea, MasterCard a emis primele carduri contactless din Europa, printr-un program extins care a fost lansat in Turcia si care foloseste tehnologia MasterCard OneSmart PayPass. Cardurile contactless, emise de Garanti Bank, nu necesita contacul la un terminal POS in momentul platii si sunt acceptate denumerosi comercianti, printre care Burger King si Starbucks.

MasterCard si-a diversificat, in trimestrul al treilea, portofoliul de programe de carduri co-branding. Astfel, in Belgia a fost lansat primul card de credit personalizat impreuna cu operatorul mobil BASE, prin care utilizatorii primesc minute gratis pentru convorbirile efectuate la mobil. De asemenea, MasterCard a sustinut lansarea cardului co-branded Citibank-Malv Hungarian Airlines in Ungaria, pe baza parteneriatelor cu alte companii europene de transport aerian.

Ca si companie globala cu o mostenire pan-europeana, intelegem sa maximizam toate oportunitatile pentru clientii nostri din Europa si datorita Maestro avem o solutie compatibila SEPA, deja lansata pe piata, iar principalul nostru scop este de a ne baza pe aceasta pozitie pentru a-i sustine pe clientii nostri si pe parteneri in a oferi o zona de plata fara granite pentru Europa, a declarat Javier Perez. MasterCard a raportat, la 1 noiembrie 2006, majorarea castigurilor la nivel mondial la 193 milioane dolari in trimestrul al treilea, respectiv 1,42 de dolari/actiune, comparativ cu 106,1 milioane dolari, adica 79 de centi/actiune, obtinuta in aceeasi perioada a anului precedent.

MasterCard a anuntat ca numarul tranzactiilor procesate a crescut cu 18,9%, fapt care a antrenat majorarea cu 13,9% a veniturilor companiei, la nivelul de 901,97 milioan dolari, peste previziunile analistilor, care estimau obtinerea unor venituri medii de 871,1 milioane dolari. Cotatia actiunilor MasterCard a crescut cu 90%, din momentul in care compania a fost listata la New York Stock Exchange in luna mai 2006.

MasterCard Worldwide este al doilea cel mai mare sistem mondial de plati prin intermediul cardurilor de credit. in tripla sa calitate de francizor, procesator si consilier, MasterCard dezvolta si sustine solutii de plata, proceseaza peste 14 miliarde de tranzactii in fiecare an si ofera analize specializate si servicii de consultanta catre institutiile financiare care ii sunt cliente si catre comercianti. Prin intermediul marcilor MasterCard, Maestro si Cirrus, MasterCard Worldwide ofera servicii clientilor si companiilor din peste 210 tari si teritorii.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri