Companiile americane New York Times si Monster Worldwide - operatorul numarul unu in recrutare online, cu 25 de milioane de vizitatori unici pe luna au anuntat incheierea unui contract de colaborare, menit sa le intareasca pozitia pe piata, informeaza International Herald Tribune.
Alaturi de Monster, NY Times isi va mari prezenta in spatiul online de recrutari, a declarat Janet Robinson, directorul executiv al grupului Times. Aceasta alianta face parte din strategia de prestare a unor servicii de recrutare online cat mai descentralizate, a afirmat omologul lui Robinson de la Monster, William Pastore.

Firmele media, atat cele cu vechime, cat si cele mai noi, poseda fiecare anumite avantaje concurentiale ce ar necesita cheltuieli uriase din partea celor care ar dori sa le depaseasca.

Pentru ziare, astfel de parteneriate inseamna alierea cu cei considerati candva concurenti pentru ca le-au diminuat incasarile din publicitate. Pentru companiile prezente exclusiv online, un asemenea acord reprezinta o buna modalitate de monitorizare a pietelor locale de recrutari, precum si cresterea vizibiliatatii brandului.

In noiembrie 2006, cei de la Yahoo a incheiat un contract de colaborare cu 7 trusturi de presa care insumeaza176 de cotidiene, iar rivalul Google a semnat un acord similar cu 50 de ziare, inclusiv New York Times si Washington Post.

Incepand cu luna martie, pe site-urile a 19 dintre publicatiile grupului New York Times inclusiv The Times si The Boston Globe va fi prezent brandul Monster.

Pe langa faptul ca vor imparti aceeasi tehnologie si aceeasi baza de date de CV-uri, cele doua companii vor introduce si optiunea click-to-print, care va oferi angajatorilor optiunea de a-si publica anunturile in ziarele trustului Times.

Combinatia de tehnologie (...) si profesionalism, creata in urma acestei aliante este extraordinara, a mai declarat Janet Robinson, directorul executiv al grupului Times.

Ambele companii castiga de pe urma taxelor pe care le percep angajatorilor. Alte detalii contractuale nu au fost dezvaluite.

Monster.com, cel mai mare jucator de pe piata mondiala de recrutare online, a facut primul pas in intrarea pe piata din Romania prin alegerea liderului local eJobs.ro ca reprezentant exclusiv in Romania.

Prin acest parteneriat, eJobs ofera servicii de recrutare online clientilor Monster Worldwide Central Eastern Europe care doresc sa angajeze personal in Romania sau care doresc sa angajeze profesionisti din Romania.


Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri