Danone a anuntat ieri cresterea cu 3,9% a vanzarilor in primul trimestru al 2007, datorita cererii pentru lactate si bauturi, performanta financiara fiind putin sub estimarile pietei, informeaza NewsIn. Vanzarile grupului Danone au atins nivelul de 3,673 miliarde euro, ceea ce reprezinta o crestere cu 10,1% fata de acceasi perioada a anului trecut, a declarat grupul alimentar francez.

Aceasta performanta este cu putin sub media de 3,706 miliarde euro estimata de un grup de 11 analisti pentru Reuters.

Producatorul prajiturilor LU, al apei minerale Evian si al iaurtului Activia si-a reiterat obiectivul anual, de a inregistra o majorare cu 6%-8% mai mare decat anul precedent, de a beneficia de o crestere a profitului operational de 7%-10% si de o crestere de peste 10% in ceea ce priveste castigurile pe actiune.

Citeste si:

In primul trimestru al 2007 vanzarile la lactate au crescut cu 12% fata de aceeasi perioada a anului trecut, pana la 2,155 miliarde euro, vanzarile bauturilor au crescut cu 9,1% pana la 1,012 miliarde euro iar vanzarile de biscuiti si produse din cereale au crescut cu 4,3% pana la 506 milioane euro.

Rezultatele Danone vin pe fondul declaratiei grupului Nestle, care a precizat ca a fost afectat de costurile tot mai ridicate ale ingredientelor, precum laptele, cerealele, cafeaua si cacao, estimand o reducere a ritmului de crestere a profitului. Vanzarile totale ale Danone au crescut cu 8,4% in Asia fata de aceeasi perioada a anului trecut, cu 8% in Europa iar pentru restul lumii cresterea a fost de 17,2%.