Grupul britanico-olandez, producator al sampoanelor Sunsilk, a sapunului Dove si a supelor Knorr, a anuntat ca nivelul cresterii vanzarilor in primul trimestru al 2007 a depasit estimarile analistilor, care mizat pe o crestere intre 3,4% si 4,2%, informeaza NewsIn, citand Reuters. Castigurile trimestriale pe actiune au crescut cu 2% pana la 0,35 euro pe actiune.

Al treilea producator de bunuri de larg consum din lume si-a impus drept obiectiv pentru anul 2007 atingerea unui nivel de crestere a vanzarilor intre 3% si 5%, iar cotele operationale urmeaza a le depasi pe cele din 2006, cand acestea s-au ridicat la 13,6%.

"Am beneficiat de un start bun pentru anul 2007, inregistrand vanzari substantiale in toate regiunile si categoriile de produse si ne-am imbunatatit randamentul pe fondul diviziei de produse pentru ingrijire personala", a declarat directorul executiv al Unilever, Patrick Cescau.

Citeste si:

Unilever recupereaza terenul pierdut in anul 2004, cand a oferit o averizare privind rezultatele financiare, cheltuind sume tot mai mari pentru promovarea principalelor branduri, aici fiind incluse maioneza Hellmann's, ceaiurile Lipton si detergentul Omo, si reducand costurile de productie.

Insa o crestere cu doar 5,7% a vanzarilor este cu mult sub rezultatele obtinute de principalii rivali europeni, precum Danone, care a inregistrat o crestere a vanzarilor cu 10,1% si Nestle, cu o crestere a vanzarilor de 7,2% in primul trimestru al 2007.