Compania a anuntat ca vanzarile trimestriale au urcat cu 3%, pana la 2,538 miliarde de euro dupa inglobarea Reebok in Statele Unite. Vanzarile Reebok au urcat cu 15%. Catalogul de comenzi, un indicator cheie al viitoarelor vanzari ale unui producator din zona de retail, au urcat, pentru marca Adidas, cu 2%.

Comenzile de la Adidas au scazut, in ultimul trimestru din 2006, cu 4%, raportat la aceeasi perioada a anului 2005. Pentru marca Reebok, acestea au scazut, in aceeasi perioada, cu 18%, starnind ingrijorarea investitorilor.

"Trebuie sa luam in considerare faptul ca in primul trimestru din 2006, comenzile erau numeroase datorita Cupei Mondiale de fotbal. Anul acesta nu se intampla nimic de acest gen", a spus potrivit NewsIn, un analist, care a concluzionat ca situatia s-a insanatosit.

Directorul executiv de la Adidas, Herbert Hainer a apreciat ca integrarea Reebok incepe sa dea rezultate pozitive, pe masura ce se raporteaza primele venituri si se obtine o sinergie a costurilor.