Atena spera sa inregistreze castiguri de 26 milioane euro, ca urmare a organizarii finalei UEFA Chamipons League dintre AC Milan si Liverpool, se arata in studiul comandat de MasterCard, unul dintre sponsorii principali ai Ligii Campionilor, si publicat miercuri.
Studiul a fost efectuat de compania independenta KRC, la comanda MasterCard, pe un esantion de experti care au fost implicati in organizarea ultimelor cinci finale ale Ligii Campionilor, de la Atena (2007), Paris (2006), Istanbul (2005), Gelsenkirchen (2004), Manchester (2003) si Glasgow (2002).

Acestia au spus ca Atena va inregistra cresteri ale cheltuielilor consumatorilor, o explozie a turismului, precum si imbunatatirea imaginii si a notorietatii orasului. Respondentii au mai indicat ca o alta consecinta a organizarii acestui eveniment este cresterea sanselor orasului Atena de a organiza si alte competitii sportive si evenimente internationale.

"Studiul nostru, in care au fost chestionati o serie de experti in organizarea de evenimente de acest gen, arata ca avantajele financiare obtinute ca urmare a gazduirii finalei au implicatii mult mai mari. Chiar daca este vorba numai de o noapte intr-un an, evenimentul lasa Atenei o mostenire economica de lunga durata", a spus vicepresedintele MasterCard, John Stuart.

"UEFA Champions League este un catalizator pentru comertul din Europa, iar MasterCard este mandru ca, de 12 ani, este Sponsorul Oficial al acestei competitii", a adaugat seful MasterCard.

Finala Ligii Campionilor dintre AC Milan si Liverpool va avea loc miercuri, de la ora 21:45, pe Stadionul Olimpic din Atena, si va fi arbitrata de germanul Herbert Fandel, asistat de Carsten Kadach si Volker Wezel.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri