"Noi suntem mineri, asa ca suntem pe cale sa angajam o echipa de specialisti in sectorul de bunuri de lux pentru a reabilita Faberge ca lider in industria bunurilor de lux", a spus asociatul de la Pallinghurst Resources, Sean Gilbertson.

Pallinghurst, care a anuntat, alaturi de parteneri, ca incearca sa stranga 1,5 miliarde de dolari pe care sa-i investeasca in sectorul de activitate de baza, este condus de catre fostul sef de la BHP Billiton, Brian Gilbertson si tatal lui Sean Gilbertson, anunta NewsIn.

Compania Pallinghurst, care opereaza ca un fond de investitii, a cumparat marca Faberge de la Unilever in luna ianuarie, pentru o suma care nu a fost dezvaluita si cu scopul de a o folosi in sectorul pietrelor pretioase, a mai spus acesta intr-un interviu.

Cele mai multe detalii despre achizitia Faberge, printre care si pretul, sunt confidentiale, a adaugat Gilbertson.

"Noi vrem sa cream cel mai mare furnizor de pietre pretioase de marca din lume ", a spus acesta, adaugand ca exista si o oportunitate care deriva din scopul declarat, anume reabilitarea Faberge ca principalul nume in industria mondiala de bunuri de lux.

Citeste si:

Under Unilever, Faberge was mainly a cosmetics brand, butthe Anglo-Dutch firm also allowed other products to be sold withthe name under licence.

Feberge a fost mai ales o marca de produse cosmetice, cat timp a fost detinuta de Unilever, insa grupul anglo-olandez a permis, de asemenea, vanzarea unor alte produse cu numele Faberge, sub licenta.

Compania Faberge a fost creata in 1842, de catre bijutierul Gustav Faberge, care si-a castigat faima deoarece desena oua incrustate in pietre pretioase pentru tarii rusi.

Faberge Gemstones va fi o companie diferita, cu licenta de la compania-mama Faberge, insa detinuta de Pallinghurst. Cel mai mare producator de diamante din lume este De Beers, detinut, in proportie de 45% de grupul minier Anglo American.