Partener oficial al UEFA (Uniunea Asociatiilor Europene de Fotbal), pentru campionatul european din 2008, care se va desfasura intre 7 si 29 iunie in Austria si Elvetia, grupul Adidas spera sa profite de acest eveniment si sa realizeze o cifra de afaceri record in cadrul diviziei de fotbal. Grupul va putea sa mizeze mai ales pe obiectele marcate “Euro 2008”.

“In 2006, am realizat o cifra de afaceri de peste 1,2 miliarde de euro, datorita vanzarii de tricouri, mingi si accesorii pentru suporteri. In 2008 ne dorim sa depasim acest rezultat”, a declarat presedintele Adidas, Herbert Hainer, pentru revista economica Euro am Sonntag.

“Ne dorim, ca si la Cupa mondiala din Germania, sa fim marca dominanta”, a adaugat Herbert Hainer.

Citeste si:

Adidas a profitat de Cupa mondiala de Fotbal, care s-a desfasurat chiar la ea acasa. Numarul doi mondial la echipamentele sportive, imediat dupa Nike, Adidas a reusit sa realizeze cea mai mare crestere a vanzarilor din ultimii 8 ani, astfel incat cifra de afaceri a avut o crestere de 14%, fara a lua in considerare integrarea filialei Reebok, cumparata la inceputul anului 2006.

In total, cifra de afaceri a celor doua marci se ridica la suma de 10 miliarde de euro, cu un beneficiu estimat la 483 milioane de euro.