Compania este de parere ca randamentul crescut s-a datorat reducerii cheltuielilor si sinergiilor generate de integrarea grupului Reebok, pe care l-a cumparat in 2005, anunta NewsIn.

Adidas a precizat ca profitul net s-a ridicat la 104 milioane euro (144 milioane dolari), depasind media unui grup de analisti chestionati de Reuters, care mizasera pe un profit net de 96 milioane euro.

Calculand in euro, vanzarile au scazut cu 1% pana la 2,4 miliarde euro, depasind cu putin estimarile analistilor, care mizau pe vanzari de 2,377 miliarde euro, informeaza Reuters.

Marcile Adidas si Reebok au pierdut spatiu de expunere in lanturile comerciale din Statele Unite ale Americii in prima jumatate a anului, au afirmat analistii.

In plus, ambele marci au pierdut cota de piata in primele cinci piete europene pentru incaltaminte, mai ales in fata rivalului Nike, au adaugat analistii, conform Reuters.

Adidas a precizat ca lista comenzilor pentru perioada urmatoare, care este un indicator cheie al vanzarilor viitoare, in ceea ce priveste brandul Adidas, a inregistrat o crestere de 6%, calculat in euro.

Citeste si:

"Aceasta imbunatatire subliniaza linia puternica de produse Adidas pentru a doua jumatate a anului", a precizat compania. "Primele comenzi pentru campionatul european din 2008 au avut un impact pozitiv asupra dezvoltarii", a adaugat Adidas.

In ceea ce priveste marca Reebok, lista de comenzi a suferit o scadere de 3% fata de aceeasi perioada a anului trecut, pentru trimestrul al doilea al 2007, relateaza Reuters.

Adidas a achizitionat grupul Reebok in 2005 pentru a-si complementa linia de echipament sportiv clasic precum si pozitia din Europa si Statele Unite ale Americii, grupul rival Puma reusind o intrare cu succes pe piata americana.

Primele semne pozitive legate de integrarea grupului Reebok au aparut in primul trimestru al anului, cand lista de comenzi a crescut cu 3%, prima performanta de acest tip dupa fuziunea celor doua grupuri.