Deutsche Bank a anuntat, miercuri, ca estimeaza, pentru cel de-al treilea trimestru al anului 2007, un profit net de peste 2 miliarde dolari, in ciuda pierderilor mai mari de 3 miliarde dolari, cauzate de tulburarile de pe piata mondiala a creditelor
Cea mai mare banca a Germaniei a comunicat ca prevede un profit trimestrial net ce va depasi 1,4 miliarde euro (2 miliarde dolari), cu toate ca va trebui sa achite 700 milioane euro pentru a plati anumite imprumuturi si 1,5 miliarde euro pentru produse structurate de credit si pentru asigurari garantate ipotecar.

In cel de-al treilea trimestru al anului trecut, Deutsche Bank a avut un profit net de 1,25 miliarde euro.
In ciuda pierderilor, alte sectoare ale diviziei sale de operatiuni bancare si valori mobiliare au inregistrat rezultate favorabile, in mod asemenator cu activitatile sale mai putin volatile, cum ar fi retailul si gestiunea activelor, a anuntat Deutsche Bank.

"Ne mentinem cursul si pastram tintele financiare oficiale pentru 2008 , inclusiv profitul brut de 8,4 miliarde euro, presupunand ca pietele vor functiona normal", a declarat directorul executiv al Deutsche Bank, Josef Ackermann.

Presiunile exercitate asupra Deutsche Bank, de a dezvalui mai multe detalii legate de aceste pierderi s-au accentuat, dupa ce banca elvetiana UBS a anuntat o pierdere surprinzator de mare in al treilea trimestru si dupa ce Citigroup a precizat ca profiturile proprii sunt grav afectate de criza mondiala a creditelor.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri