Intr-un comunicat emis inainte de conferinta de presa ce va avea loc astazi la Paris, cele doua companii de aeronautica, implicate deja intr-un parteneriat, au declarat ca se asteapta ca noua companie creata, ce va contabiliza veniturile si cheltuielile curselor transatlantice, sa genereze venituri anuale de 1,5 miliarde dolari pentru inceput, cifra ce va creste apoi pana la opt miliarde dolari.

Companiile vor colabora in ceea ce priveste rutele aviatice care leaga principalele orase americane cu aeroportul londonez Heathrow, rivalizand direct cu grupul British Airways.

Air France a anuntat la inceputul saptamanii ca planuieste crearea unei noi rute intre Los Angeles si Heathrow, urmand a folosi o serie de culoare ale aeroportului pentru a efectua zboruri catre noua destinatii din Statele Unite ale Americii.

Citeste si:

Compania cu capital mixt nu reprezinta o surpriza, daca se ia in considerare aplicarea pactului Open Skies, ceva liberaliza piata zborurilor transatlantice incepand cu primavara viitoare.

Scopul acestei aliante este de a castiga teren pe piata americana interna, controlata de trei companii de aeronautica si sa uneasca retelele americane de transport aerian cu cel mai aglomerat aeroport european.

Timp de mai multe decenii, legaturile intre Statele Unite ale Americii si aeroportul Heathrow au fost controlate de doua companii americane si doua companii britanice - American Airlines si United Airlines din SUA si British Airwaya si Virgin Atlantic din Marea Britanie.