Astfel, PepsiCo va avea doua divizii de alimente si de bauturi racoritoare in SUA si o a treia in strainatate. In prezent, compania detine o divizie pentru operatiunile din America de Nord si o alta pe plan international.

“Luand in considerare cresterea puternica pe care PepsiCo a inregistrat-o in ultimii ani, ne pregatim sa atingem o expansiune a operatiunilor noastre care vor putea fi mai bine administrate ca trei divizii, in loc de doua”, a declarat Indra Nooyi, directorul executiv al gigantului din FMCG (fast-moving consumer goods/ produse de larg consum).

In primele trei trimestre ale anului curent, afacerile companiei din SUA au generat aproximativ 45% din totalul veniturilor raportate.

Citeste si:

PepsiCo este una dintre cele mai mari companii din industria produselor de larg consum, inregistrand venituri de peste 35 de miliarde de dolari (24,1 miliarde de euro) anual.

Portofoliul companiei include 17 de marci care genereaza vanzari anuale de peste 1 miliard de dolari (0,6 miliarde de euro) fiecare.