Reprezentantii companiei au inceput in septembrie examinarea optiunilor strategice pentru Extra, care detine 270 de supermarketuri, in nordul Germaniei si in Berlin. Sectorul de alimente acopera mai mult de 90% din categoriile de produse.

Speculatiile din piata considerau ca unul din rivalii Edeka sau Rewe ar putea cumpara Extra, dar s-ar putea ivi si un alt investitor financiar interesat de achizitie.

Noul director executiv Metro Eckhard Cordes a precizat ca nu garanteaza ca va pastra diviziile cu castiguri mici.

Citeste si:

Surse din industrie spun ca retailerul german rival, Arcandor, ar putea cumpara magazinele Kaufhof operate de Metro, dar pana in prezent nu exista discutii concrete in acest sens.

Grupul german de retail Metro, ce administreaza 2.400 de hipermarketuri in 31 de tari, a anuntat la sfarsitul lunii octombrie ca profitul operational (EBIT) a crescut la 323 milioane de euro (465,5 milioane dolari) in al treilea trimestru al 2007.

Metro, un gigant in sectorul alimentar din Germania, a declarat la sfarsitul lunii octombrie ca se asteapta ca vanzarile din 2007 sa creasca mai mult de 9%, depasind estimarile de acum un an de 8%-9%. In Germania, unde Metro inregistreaza usor peste 40% din totalul vanzarilor proprii, vanzarile au inregistrat scaderi la toate diviziile, cu exceptia celor de electronice din magazinele Media Markt si Saturn.