Ratarea calificarii la Euro 2008 de catre echipa de fotbal a Angliei, dupa ce a pierdut miercuri seara in fata Croatiei, va costa economia engleza un miliard de lire, iar cei care vor pierde cel mai mult vor fi retailerii, publicitarii si sponsorii de fotbal, informeaza Brandrepublic.com, citat de NewsIn.
Investitiile in publicitate, in actiunile de sponsorizare, in drepturile de difuzare TV si in promotii vor scadea vara viitoare in Anglia, potrivit Brandrepublic.com.

Sponsorul echipei de fotbal a Angliei, Umbro, achizitionat recent de Nike, va avea pierderi de milioane de lire sterline din cauza scaderii vanzarilor de echipamente sportive cu insemnele echipei Angliei. Reprezentantii Umbro au anuntat, joi dimineata, ca planurile de profit pentru acest an ale companiei nu vor fi atinse.

Alte companii care vor avea pierderi financiare din cauza ratarii calificarii de catre Anglia la Euro 2008 sunt posturile de televiziune Setanta Sports si ITV, care au semnat recent contracte in valoare de 150 de milioane de lire pentru drepturile de difuzare ale meciurilor echipei nationale de fotbal a Angliei.

Sponsorii Federatiei engleze de fotbal, pritre care Nationwide, Carlsberg, E.on si McDonald's, vor inregistra, de asemenea, pierderi financiare, potrivit Brandrepublic.com. Federatia engleza de fotbal estimeaza ca va pierde venituri potentiale in valoare de 10 milioane de lire deoarece federatia nu va putea vinde drepturile de difuzare TV pentru competitia de anul viitor.

Nationala de fotbal a Angliei a pierdut miercuri seara in fata Croatiei cu scorul de 2 la 3, in cadrul preliminariilor pentru Euro 2008.




Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri