Investitiile in publicitate, in actiunile de sponsorizare, in drepturile de difuzare TV si in promotii vor scadea vara viitoare in Anglia, potrivit Brandrepublic.com.

Sponsorul echipei de fotbal a Angliei, Umbro, achizitionat recent de Nike, va avea pierderi de milioane de lire sterline din cauza scaderii vanzarilor de echipamente sportive cu insemnele echipei Angliei. Reprezentantii Umbro au anuntat, joi dimineata, ca planurile de profit pentru acest an ale companiei nu vor fi atinse.

Alte companii care vor avea pierderi financiare din cauza ratarii calificarii de catre Anglia la Euro 2008 sunt posturile de televiziune Setanta Sports si ITV, care au semnat recent contracte in valoare de 150 de milioane de lire pentru drepturile de difuzare ale meciurilor echipei nationale de fotbal a Angliei.

Citeste si:

Sponsorii Federatiei engleze de fotbal, pritre care Nationwide, Carlsberg, E.on si McDonald's, vor inregistra, de asemenea, pierderi financiare, potrivit Brandrepublic.com. Federatia engleza de fotbal estimeaza ca va pierde venituri potentiale in valoare de 10 milioane de lire deoarece federatia nu va putea vinde drepturile de difuzare TV pentru competitia de anul viitor.

Nationala de fotbal a Angliei a pierdut miercuri seara in fata Croatiei cu scorul de 2 la 3, in cadrul preliminariilor pentru Euro 2008.