Grupul german de asigurari Allianz a afisat venituri de aproape 3 miliarde euro (2,87 miliarde euro) in Europa Centrala si de Est in primele noua luni din 2007, in crestere cu 38,5%, ca urmare a dezvoltarii afacerilor in special pe segmentul asigurarilor generale.
In primele noua luni din 2006, Allianz inregistrase venituri de 2,07 miliarde de euro.

Veniturile inregistrate de Allianz in perioada iulie-septembrie 2007 au crescut cu 44%, pana la 923 milioane de euro, de la 640 milioane cat erau in acelasi interval din 2006.

"Toate companiile membre ale grupului Allianz din regiune au contribuit la realizarea acestor rezultate pozitive. Operatiunile de asigurari generale derulate si-au mentinut nivelul ridicat de profitabilitate si au inregistrat o rata de crestere de 55% in ce priveste volumul de prime subscrise", a declarat Werner Zedelius, membru al board-ului Allianz, responsabil cu activitatile grupului pe pietele in dezvoltare.

El a adaugat ca, in contextul cresterii cererii de produse pentru varsta a treia, Allianz vrea sa ocupe primul loc pe piata din Europa Centrala si de Est. Pe segmentul asigurarilor generale, insa, aceasta regiune a evidentiat cea mai ridicata rata de crestere trimestriala in cadrul grupului Allianz.


Pe segmentul asigurarilor generale, primele brute subscrise in cel de-al treilea trimestru din 2007 au crescut cu 55% pana la 707 milioane euro, de la 456 milioane de euro in acelasi interval din 2006. Profitul operational trimestrial a ramas la un nivel ridicat, avansand cu 6%, de la 71 milioane euro la 75 milioane de euro. Cresterea cu 251 milioane de euro a veniturilor din prime este, in principal, rezultatul efectelor consolidarii activitatilor desfasurate in Rusia, ca urmare a preluarii pachetului majoritar de actiuni ale societatii Rosno si a achizitiei companiei de asigurari Progress Garant, finalizata in iunie 2007, se mai arata in comunicat.

In plus, activitatile de asigurari auto derulate in Polonia si in Romania au avut o contributie importanta la inregistrarea cresterii volumului de activitate. De asemenea, subsidiara Allianz din Croatia a raportat o crestere semnificativa, de 20%, a primelor brute subscrise in trimestrul al treilea din 2007, pana la o valoare de 18 milioane de euro, de la 15 milioane euro in perioada iulie-septembrie din anul precedent.


Veniturile din prime de asigurari de viata obtinute de companiile Allianz din Europa Centrala si de Est in al treilea trimestru din 2007 s-au majorat cu 17%, de la 184 milioane de euro pana la 216 milioane de euro. Profitul operational pentru aceasta activitate trimestriala s-a situat la 11 milioane de euro.

Subscrierile de polite de asigurari de viata in Ungaria si Slovacia au inregistrat cele mai ridicate rate de crestere din regiune. In timp ce in Ungaria veniturile trimestriale din prime s-au majorat la 51 milioane de euro, de la 24 milioane de euro, in Slovacia, acelasi indicator evidentia o crestere a vanzarilor de asigurari de viata de la 43 milioane de euro la 65 milioane de euro.

Aceste evolutii pozitive din ambele tari au fost sustinute de performantele bune ale retelelor locale de agenti si de lansarea unor produse specifice de asigurari de viata inovatoare, potrivit raportului Allianz.

Allianz a inregistrat un profit net de 7,021 miliarde de euro (9,22 miliarde de dolari) in 2006, apropiat de cele mai inalte estimari ale analistilor, iar acest castig va fi folosit de grup pentru a prelua controlul total asupra filialelor din Germania si Franta.









Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri