"Negocierile avanseaza. Momentan vorbim cu doi-trei candidati diferiti si in urmatoarele luni ar trebui sa semnam un parteneriat", a declarat CEO Carrefour, Jose Luis Duran citat de Financial Times.

Acesta a confirmat si faptul ca grupul Carrefour va urma pe piata indiana formatul grupului german Metro, respectiv hipermarketuri cash&carry. "Exista doua strategii paralele, bazate fie pe hipermarketuri, fie pe cash&carry. Ca sa fiu realist cred ca primele magazine cash&carry vor fi deschise in 2009" a mai adaugat Duran.

Decizia Carrefour de a intra pe piata din India folosind conceptul de distributie angro ii va perimite acestuia sa-si consolideze pozitia in regiune, in conditiile in care legislatia acestui stat nu permite operatorilor straini de supermarketuri si hipermarketuri sa aiba acces direct la consumatorii finali.

Carrefour tinteste intrarea pe piata indiana de mult timp. La inceputul anului, retailerul a avut discutii despre un posibil parteneriat cu Wadia Group unul dintre cele mai mari conglomerate din industria de profil din India, dar negocierile nu au avut nici un rezultat. De asemenea negocierile cu Dubai Landmark Holdings nu au condus la nicio afacere concreta.