Grupul francez de retail Carrefour ar putea incheia in curand un joint venture cu o companie din India unde intentioneaza sa deschida o retea de magazine de tipul cash&carry, fiind in negocieri cu mai multi posibili parteneri, potrivit Reuters, citat de NewsIn.
"Negocierile avanseaza. Momentan vorbim cu doi-trei candidati diferiti si in urmatoarele luni ar trebui sa semnam un parteneriat", a declarat CEO Carrefour, Jose Luis Duran citat de Financial Times.

Acesta a confirmat si faptul ca grupul Carrefour va urma pe piata indiana formatul grupului german Metro, respectiv hipermarketuri cash&carry. "Exista doua strategii paralele, bazate fie pe hipermarketuri, fie pe cash&carry. Ca sa fiu realist cred ca primele magazine cash&carry vor fi deschise in 2009" a mai adaugat Duran.

Decizia Carrefour de a intra pe piata din India folosind conceptul de distributie angro ii va perimite acestuia sa-si consolideze pozitia in regiune, in conditiile in care legislatia acestui stat nu permite operatorilor straini de supermarketuri si hipermarketuri sa aiba acces direct la consumatorii finali.

Carrefour tinteste intrarea pe piata indiana de mult timp. La inceputul anului, retailerul a avut discutii despre un posibil parteneriat cu Wadia Group unul dintre cele mai mari conglomerate din industria de profil din India, dar negocierile nu au avut nici un rezultat. De asemenea negocierile cu Dubai Landmark Holdings nu au condus la nicio afacere concreta.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri