“Acest lucru ne va permite sa aducem mult mai rapid pe piata produsele si solutiile noastre de sistem si sa cream un potential aditional de dezvoltare. In plus, investitorii nostri vor putea evalua mai bine compania, deoarece vom combina elemente similare in fiecare segment. Ne vom concentra afacerile si mai mult asupra clientilor nostrii”, a declarat presedintele Consiliului Director al BASF, Jürgen Hambrecht.

Noua divizie Care Chemicals din cadrul segmentului de produse performante va oferi companiei o eficienta sporita in sectoarele de nutritie, cosmetica si igiena personala din cadrul industriei bunurilor de consum si a celei farmaceutice. Divizia va avea aproximativ 4.600 de angajati in intreaga lume si va fi condusa de catre Gabriel Tanbourgi. Vanzarile anuale ale diviziei se vor ridica la aproximativ trei miliarde de euro.

Potrivit comunicatului, structura din cadrul locatiei principale BASF din Ludwigshafen va fi imbunatatita prin continuarea proiectului „Site Project” . Obiectivul este acela de a intari reteaua de cunostinte si expertiza din randul angajatilor si, de asemenea, de a incuraja schimburile de informatie privitoare la mediul inconjurator, sanatate, siguranta, energie si inginerie.

Citeste si:

In al treilea trimestru din 2007, BASF a anuntat ca profitul operational (EBIT) a atins nivelul de 1,7 miliarde de euro (echivalentul a 2,5 miliarde de dolari). Profitul net din al treilea trimestru a crescut aproape de doua ori, la 1,2 miliarde de euro, datorita unei cresteri de 5% a vanzarilor, la 13,96 miliarde de euro, fata de estimarile medii ale analistilor de 787 milioane de euro, respectiv 13,83 miliarde de euro.

BASF este lider mondial in domeniul chimic prin "The Chemical Company". Portofoliul sau cuprinde de la produse chimice, mase plastice si tehnopolimeri, produse pentru agricultura si produse chimice de sinteza fina, pana la petrol si gaze naturale. Compania dezvolta noi tehnologii de protectie a mediului si responsabilitate sociala. In 2006, BASF a avut aproximativ 95.000 de angajati si a a avut vazari de peste 52 miliarde euro din vanzari.