Nike, care recent si-a vandut marca Starter, este in cautarea unui cumparator pentru divizia sa Nike Bauer Hockey si planuieste sa achizitioneze marca britanica de echipament sportiv Umbro Plc.

Numarul unu la nivel global in productia de echipament sportiv a anuntat ca profitul net a crescut la 359,4 milioane dolari, sau 71 de centi pe actiune, in trimestrul al doilea al anului fiscal curent, ce s-a incheiat pe 30 noiembrie, fata de 325,6 milioane, sau 64 de centi pe actiune, in 2006.

Vanzarile au crescut 14%, la 4,34 miliarde dolari.

Wall Street a estimat in medie castiguri de 66 centi pe actiune si un venit de 4,22 miliarde dolari, potrivit analistilor citati de Reuters.

Vanzarile Nike au crescut cu 12%, insa venitul obtinut din vanzarea de echipament a scazut cu 3%, a anuntat presedintele marcii Nike, Charlie Denson.

Potrivit Nike, comenzile la nivel global pentru incaltaminte si echipament in perioada noiembrie 2007 - aprilie 2008 au crescut 13%.

Comenzile au crescut cu 19%, 24% si 21% in Europa, regiunea Asia-Pacific si cele doua Americi, insa a crescut doar cu 1% in SUA.

Citeste si:

Castigurile au crescut cu 7% in SUA, 18% in Europa, 17% in zona Asia Pacific si 19% in Americi.

Alte divizii, printre careHurley, Exeter Brands si NikeGolf au inregistrat o crestere de 16% per total.

Marca Converse a anuntat o crestere a venitului cu 40%, potrivit Nike.

Pentru a doua jumatate a anului fiscal 2008, Nike estimeaza o crestere a venitului de pana la 5% datorita Olimpiadei de la Beijing si a Campionatului European de Fotbal.

In luna octombrie, Nike a anuntat ca va prelua Umbro contra sumei de 570 milioane dolari.

Luna trecuta, compania a vandut marca de echipament Starter celor de la Iconix Brand Group, contra sumei de 60 milioane dolari.