Potrivit datelor furnizate de brokeri inaintea sedintei bursiere de marti, actiunile companiei ar fi trebuit sa debuteze cu o apreciere de aproximativ 1,4%.

Beiersdorf, care mai produce si produsele pentru ingrijirea pielii Eucerin si balsamul de buze Labello, a anuntat un profit brut de 683 milioane euro (1,02 miliarde dolari), desemnat de indicatorul EBIT (castigurile inaintea aplicarii dobanzilor si a taxelor), din care compania a scazut costurile de modernizare a lantului de aprovizionare.

Castigurile anuntate de Beiersdorf au fost aproape de media estimarilor obtinute intr-un sondaj Reuters, de 689 milioane de euro.

Vanzarile companiei au crescut cu 9,1%, pana la 5,507 miliarde euro, ajustate la evolutia cursului valutar, in comparatie cu suma estimata in sondaj, de 5,524 miliarde euro.

Beiersdorf, o companie cu o vechime pe piata de 125 de ani, care isi vinde o treime din productie in Europa, a reusit sa invinga tendinta de scadere a consumului in regiune.

Citeste si:

Compania si-a depasit tinta pentru vanzarile din 2007, stabilita la 8%, si a respectat-o pe cea referitoare la profitabilitate, obtinand un nivel de peste 12% al profitului brut raportat la vanzari.

Actiunile Beiersdorf s-au depreciat cu 8% de la inceputul acestui an, in conditiile in care multi retaileri europeni au anuntat scaderi ale vanzarilor in perioada cruciala a cumparaturilor de Craciun.

Companiile de retail si cele producatoare de bunuri de larg consum spun ca scumpirea petrolui si ingrijorarea legata de criza creditelor ipotecare cu grad ridicat de risc din Statele Unite indica o tedinta de scadere pe termen lung a consumului.

In Germania, vanzarile au scazut in mod neasteptat in noiembrie, cu 1,3%, a doua scadere lunara consecutiva.