Presa germana, citand surse implicate in negocieri, a aratat ca Deutsche Bahn ar fi dispusa sa plateasca pana la 170 de milioane de euro (249 milioane dolari) pentru compania Laing Rail, coproprietar al cailor ferate de suprafata din Londra si al altor operatiuni din regiunea Wales si din vestul Angliei.

Unul dintre membrii boardului Deutsche Bahn, Karl-Friedrich Rausch, a refuzat, in cadrul unei reuniuni cu jurnalistii, sa comenteze despre suma platita pentru achizitie.

Chiltern Railways are o afacere de servicii de transport de pasageri intre nord-vestul Londrei si Birmingham pana in 2020. In conformitate cu Financial Times Deutschland, compania are o cifra de afaceri anuala de 280 milioane euro.

"Chiltern este cheia dezvoltarii in continuare pe piata britanica", a spus Rausch, adaugand ca este optimist ca autoritatile britanice din sectorul transportului feroviar vor aproba tranzactia.

Compania Deutsche Bahn, pe care guvernul vrea sa o privatizeze partial pana la sfarsitul lui 2009, a aratat intr-un comunicat ca presedintele si conducerea Chiltern Railways vor pastra in continuare controlul companiei, care isi va mentine, totodata, si numele.

Citeste si:

Financial Times Deutschland a mai aratat ca Deutsche Bahn va putea face legatura intre Laing Rail si unitatea de transport de marfa English Welsh & Scottish Railway Holdings (EWS) si va duce la o cifra de afaceri combinata de aproape un miliard de euro pe an.

Firma de gestiune a fondurilor Henderson a scos la vanzarea divizia cu operatiuni pentru pasageri a grupului in septembrie 2007, astfel incat divizia de management de proiecte, John Laing, sa se poata concentra asupra unor activitati de infrastructura.

Rausch nu a vrut sa comenteze despre ceilalti participanti la licitatie.

Companiile britanice Go-Ahead Group si Arriva au anuntat anul trecut ca sunt interesate de Chiltern. Printre alte companii interesate de operatorul britanic se numara National Express, Stagecoach si operatorul francez de autobuze si cai ferate Keolis.