Marele producator de bauturi racoritoare urmeaza sa preia, in urmatorii trei ani, producatorul de ceaiuri in intregime, potrivit unor surse.

Achizitia vine ca urmare a dorintei gigantului din industria sucurilor de a a-si imbunatati linia de ceaiuri, o nisa a pietei de profil care inregistreaza unele dintre cele mai mari rate de crestere in SUA.

In prezent, Coca-Cola nu detine in portofoliu un brand suficient de puternic pentru a contracara actuala competitia de pe piata ceaiurilor imbuteliate, al carei volum a crescut cu 24% in primele noua luni ale anului precedent, potrivit estimarilor specialistilor.

Citeste si:

Nestea, cea mai cunoscuta marca de ice-tea a Coca-Cola, se afla in urma competitorului sau Lipton, produs de Pepsi, care este comercializat in prezent printr-o colaborare cu compania-gigant din industria produselor de larg consum Unilever Plc.

Cel putin pentru moment, Coca-Cola nu va reusi sa ia locul competitorului sau, Pepsi, in ceea ce priveste segmentul ceaiurilor imbuteliate, in conditiile in care Honest Tea a inregistrat, anul trecut, vanzari 23 de milioane de dolari, valoare ce nu depaseste rezultatele obtinute de Lipton.