Compania Pepsi Co a anuntat o scadere a profitului in al patrulea trimestru, afectata de cresterea taxelor si de scaderea vanzarilor la bauturile carbogazoase, relateaza NewsIn, citand Reuters.
Compania care produce bauturile carbogazoase Pepsi Cola, gustarile Frito Lay si faina de ovaz Quaker a anuntat ca a inregistrat un profit net de 1,26 miliarde dolari (77 centi/actiune) in al patrulea trimestru - care s-a incheiat pe 29 decembrie 2007, fata de 1,83 miliarde dolari (1,09 dolari/actiune) in aceeasi perioada a anului anterior.

Excluzand cheltuielile de restructurare si taxele, compania a castigat 80 centi/actiune, atingand nivelul mediu estimat de analistii chestionati de Reuters.

Veniturile nete au urcat in al patrulea trimestru la 12,35 miliarde dolari, fata de 10,57 miliarde dolari in acceasi perioada a anului trecut.

Pepsi a mai anuntat ca se asteapta ca performanta din 2008 sa respecte tintele pe termen lung. Astfel, compania estimeaza ca ritmul de crestere a volumului vanzarilor va spori de la 3% la 5%, venitul net se va majora si castigurile vor depasi 3,72 dolari/actiune.

Luna trecuta, Pepsi Bottling Group Inc, cea mai mare companie de imbuteliere a bauturilor Pepsi, a anuntat o stagnare a vanzarilor in Statele Unite si scaderea vanzarilor de bauturi racoritoare.

Un analist a declarat pentru Reuters ca aceste rezultate ar putea fi cauzate de slabirea economiei si nu de probleme pe termen scurt, cum ar fi vremea.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri