Barclays va prelua marca Goldfish, personalul si facilitatile. Afacerea cu carduri de credit include MasterCard si Visa.

Discover, cea de-a patra retea de carduri de credit, va avea de suportat in primul trimestru costuri de 190-210 milioane dolari si a anuntat ca vanzarea va imbunatati nivelul castigurilor pentru restul anului.

"Am inceput sa inregistram progrese importante in afacerea din Marea Britanie, insa mediul operational si de finantare ramane o provocare", a declarat directorul executiv, David Nelms.

Compania a avut pierderi de 56,5 milioane dolari in al patrulea trimestru, incheiat la 30 noiembrie, pe fondul deprecierilor activelor Goldfish si al altor imobilizari necorporale. Discover a anuntat pe 20 decembrie o pierdere de 84,1 milioane dolari, insa joi seara a revizuit in scadere aceasta cifra pentru a o ajusta conform unor beneficii din taxe.

Citeste si:

Ši alti creditori britanici s-au confruntat cu accentuarea pierderilor la creditele de consum.

Saptamana trecuta, banca britanica pe internet Egg, detinuta de Citigroup, a anuntat ca va anula cardurile de credit pentru 161.000 de clienti ale caror profiluri de credit nu mai respecta criteriile impuse de banca.

Discover estimeaza ca vanzarea Goldfish se va incheia pana la sfarsitul lunii mai, asteptand aprobarea agentiilor de reglementare, si ca ii va permite sa se concentreze asupra activitatilor profitabile din Statele Unite.