"Spatiile atractive pentru strategia noastra de extindere din Europa sunt Portugalia, Polonia si Belgia", a explicat, intr-un interviu, seful diviziei de banca de retail din cadrul Deutsche Bank, Rainer Neske.

Bancherul a adaugat, totusi, ca partea cea mai importanta a strategiei de crestere va consta in castigarea unor clienti noi.

"Vom evalua oportunitatile de crestere pe masura ce apar. Marimea nu este niciodata criteriul decisiv. Intrebarea este daca tinta este atractiva, asa ca trebuie sa analizam fiecare caz in parte, pentru a hotari daca pentru banca are sens sa facem o anumita achizitie", a explicat Neske.

Citeste si:

Bancherul german a avertizat insa ca abordarea Deutsche Bank va fi prudenta. "In general vorbind, cresterea organica este mai ieftina decat achizitiile, care de obicei costa mai mult", a mai spus Neske.

Declaratiile lui Neske le reflecta pe cele facute luna trecuta de seful Deutsche Bank, Josef Ackermann, care afirmase ca Germania este interesata de preluarea celei mai mari banci poloneze de retail, Postbank, care ar insemna un pret de piata de aproape 10 miliarde euro.