Bulgari a precizat ca profitul net obtinut in 2007 a crescut cu 12,4%, la 150,9 milioane euro (233,5 milioane dolari), depasind estimarile analistilor, ce mizau pe o crestere de 12%.

Grupul a propus un dividend de 0,32 euro pe actiune, in crestere cu 10% fata de suma acordata in 2006.
Directorul executiv al Bulgari, Francesco Trapani, a declarat intr-un interviu acordat Reuters ca profitul net inregistrat de al treilea grup producator de bijuterii din lume a crescut cu peste 10% in primele doua luni ale anului, fiind observata chiar o "mica crestere" in Statele Unite ale Americii.

"Startul anului 2008 a fost incurajator", a declarat Trapani. Bulgari se asteapta la imbunatatirea performantelor in 2008, in ciuda unor piete volatile si a incertitudinilor macroeconomice.

Chiar daca investitorii se tem de o posibila recesiune a pietei americane, Trapani a declarat ca "in ciuda faptului ca regiunea nu mai prezinta cresteri similare cu cele din anul trecut, situatia este sub control".

Citeste si:

Luna trecuta, rivalii de la Tiffany au oferit perspective solide pentru anul 2008, mai ales in ceea ce priveste vanzarile pe plan international, fiind in continuare prevazatori cu privire la piata americana, pentru prima jumatate a anului.

Intr-o perioada in care aurul s-a scumpit considerabil si dolarul se depreciaza, Trapani a declarat pentru Reuters ca Bulgari ar putea majora preturile la bijuterii in 2008.

Bulgari intentioneaza sa deschida un nou magazin in Paris, sa isi intareasca prezenta in Asia si sa se concentreze pe lansarea liniei proprii de produse pentru ingrijirea pielii.