Vanzarile in China au crescut cu 50% in al treilea trimestru. Nike a inregistrat deja vanzari de un miliard de dolari in China, cu un an inainte de tinta propusa, a declarat directorul executiv al companiei, Mark Parker. Profitul net in al treilea trimestru a crescut la 463,8 milioane dolari, sau 92 de centi pe actiune, de la 350,8 milioane dolari, sau 68 centi pe actiune acum un an.

Totalul vanzarilor a crescut cu 16%, la 4,54 miliarde dolari. Analistii de pe Wall Street a estimat in medie castiguri de 80 de centi pe actiune, si un venit de 4,36 miliarde dolari. Marja de profit a crescut la 45,1% din vanzari, de la 44,2%, in timp ce costurile au scazut la 30,9% din vanzari, de la 31,7%.

Nike a inregistrat o crestere rapida pe pietele emergente, pregatindu-se pentru Jocurile Olimpice de la Beijing din 2008. Compania a declarat ca ar putea sa investeasca cu o treime mai mult fata de anul precedent in marketing in al patrulea trimestru, odata cu apropierea Jocurile Olimpice. Nike estimeaza o cerere dinamica pentru marcile sale non-Nike, ale caror vanzari au crescut cu 15% in al treilea trimestru.

Presedintele Nike Brand, Charlie Denson, estimeaza o "incertitudine" in ce priveste economia SUA, insa si-a mentinut asteptarile pozitive legate de cele doua marci ce apartin companiei, Foot Locker si Finish Line.

Citeste si:

Deprecierea dolarului a sporit cresterea venitului in al treilea trimestru cu 13% in Europa, 7% in Asia si 10% in continentele americane.

Pentru trimestrul al patrulea, directorul financiar Don Blair estimeaza o crestere scazuta, de peste 5% a venitului.

Nike a achizitionat recent firma britanica de echipament sportiv Umbro, vanzandu-si divizia Bauer Hockey.