Marks&Spencer (M&S) a platit 10,6 milioane de lire sterline pentru 51% din actiunile COMS, care opereaza 13 magazine Marks & Spencer din Cehia, Slovacia, Lituania si Letonia, potrivit BBC News.
Marks&Spencer a cumparat o mare parte din actiunile proprietarului de magazine cu prezenta in Europa de Est, ca urmare a faptului ca vrea sa isi creasca numarul de magazine in regiune.

Retailerul britanic Marks&Spencer Group a achizitionat 50% din M&S Marinopoulos BV care opereaza 38 de magazine sub acest brand in Grecia si in alte state balcanice, inclusiv Romania si Bulgaria, si vrea sa deschida circa 50 de magazine pe aceste piete in urmatorii ani, potrivit informatiilor emise de companie.

Retailerul britanic a format un partenriat cu COMS, urmand sa deschida, in urmatorul an, inca treizeci de magazine in patru tari din Europa si in Estonia, scrie BBC.

Totodata, oficialii companiei declara ca vor sa creasca pana in 2011 profitul cu 15 – 20%. Aceasta tranzactie a fost catalogata “o mare oportunitate” de catre directorul de afaceri internationale ale companiei, Carl Leaver.

M&S este unul dintre cei mai importanti retaileri britanici, comercializand imbracaminte, produse pentru casa si produse alimentare. M&S are 75.000 de angajati si detine peste 600 de magazine in Marea Britanie si peste 275 de magazine in 39 de locatii in intreaga lume. Veniturile Marks & Spencer pentru 2006/2007 au fost de 8,5 miliarde lire sterline.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri