Giorgio Armani a raportat o crestere cu 17% a profitului operational in 2007, sustinut de piata in dezvoltare a Chinei, iar compania se asteapta sa-i sporeasca si in acest an castigurile, in ciuda crizei creditelor, relateaza Reuters, citat de NewsIn.
Armani, cunoscut pentru liniile elegante si culorile estompate de care se foloseste in designul vestimentar, a afisat un profit inainte de taxe si dobanzi (EBIT) de 289 milioane euro (457,9 milioane dolari). Vanzarile consolidate au sporit cu 8%, la 1,6 miliarde euro, in crestere cu 12%, calculat la rate de schimb constante.

"Desi in 2008 exista un climat economic nesigur, anticipez un nou an de crestere, sustinuta de cresterea cu 7% a comenzilor cu ridicata pentru sezonul de toamna/iarna 2007", a declarat designerul in varsta de 73 ani.

Armani a anuntat ca vrea sa deschida inca 50 magazine in acest an, pe langa cele 471 deja existente, printre care si francize si magazine detinute direct.

Vanzarile pe pietele din China au crescut cu 25% anul trecut, preluand conducerea in fata celorlalte regiuni din lume, in timp ce vanzarile in Europa, in afara Italiei au sporit cu 19%. Cresterea vanzarilor in America de Nord a fost de 7%.

Versace, concurentul Armani, a anuntat ca pozitia inalta ocupata la finalul lunii trecute arata ca designerul nu resimte impactul incetinirii economice globale.

Grupul Gucci, detinut de PPR, a afisat un salt de 29% a profitului operational in anul 2007, la 731 milioane euro si a anuntat ca se asteapta ca anul acesta sa inregistreze in continuare cresteri.

Bernard Arnault, presedintele celui mai mare grup de produse de lux din lume, LVMH, a anuntat in februarie ca nu a sesizat nici un impact asupra cheltuielilor de lux, desi se asteapta ca acesta sa apara la un anumit moment.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri