Nemtii de la Opel sau americanii de la GM - nu stim cum e mai potrivit sa scriem - au dezvaluit publicului primele detalii ale celei de-a patra generatii Vectra, un model care face cariera de mai bine de 15 ani.
Lansarea oficiala va avea loc cel mai probabil la Salonul de la Frankfurt, in septembrie, iar vanzarile sunt programate sa inceapa in luna urmatoare. Dar primele fotografii insotite de detalii privind cele mai importante trasaturi ale noului model sunt deja cunoscute.

In primul rand, designul a depasit stadiul unghiurilor abrupte, imaginea de berlina supla, din clasa de mijloc, revenind mai aproape de forma care a consacrat-o prin versiunile A si B. Farurile parasesc si ele zona high-tech si capata o alura mai alungita, sportiva, ajutate de spoilerul cu o usoara tenta sportiva si de calandrul redesenat pe care troneaza sigla vizibila de la o posta. Partea din spate nu a suferit modificari atat de dramatice, vizibila fiind redesenarea barei. Pe ansamblu, designul preia unele elemente de la proaspat lansatul Astra si redefineste noua politica de stil de la Opel, caracterizata prin dinamism sporit.

Interiorul pastreaza ritmul impus de piata atat la capitolul confort, cat si la cel al tehnologizarii, de la materialele folosite pana la deja banalul display LCD, toate tradand apropierea de segmentul de lux, in ciuda pretului ce se anunta deloc prohibitiv. Ca argumente, ar putea figura preechiparea cu tehnologia bluetooth si comenzile de tip one-touch.

Sub capota, Vectra va avea, ca varf de gama, un motor nou-nout de 230 CP, V6 de 2,8 litri, turbo, capabil sa accelereze pana la 100 km/h in 7,6 secunde (in total 5 variante pe benzina, din care cea mai mica va avea 1,6 litri), iar echipamentele care il vor sustine numara IDS Plus (Interactive Driving System) si CDC (Continous Damping Control). Pentru amatorii de motorina si consum redus va exista si un CDTI de 1,9 litri de 100 CP (dintr-o serie de patru dieseluri). Transmisia va fi asigurata, in functie de tipul motorului, de cutii manuale si automate, cu 5 si 6 trepte.

Caroseria va avea disponibile si versiuni hatchback si wagon, in scurt timp de la lansare, iar pretul de baza va fi, potrivit primelor informatii, sub 20.000 de euro, principalul concurent pe piata europeana fiind probabil Ford Mondeo.


Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri