Astfel, femeile cheltuiesc peste 4 milioane euro la fiecare meci. Suma include cheltuielile facute de femei pentru produse care au legatura cu fotbalul, cum ar fi mancarea, bauturile, cazarea, transportul si televizoarele.

"Acest studiu arata cu certitudine cresterea rolului femeilor in industria fotbalului, din punct de vedere financiar. Indiferent daca femeile sunt suporteri infocati sau cheltuielile lor se indreapta catre alte produse din perimetrul marilor meciuri din aceasta vara, acestea vor aduce o contributie semnificativa din punct de vedere economic. Industria fotbalului descopera acum puterea de cumparare a femeilor pasionate de fotbal si isi adapteaza produsele din ce in ce mai mult in acest sens", a declarat
Simon Chadwick, unul dintre coordonatorii studiului.

De asemenea, studiul arata ca femeile tind sa cheltuiasca mai mult pe vacante si distractii in timpul desfasurarii compionatului.

Impactul economic al campionatului de fotbal din acest an este estimat de studiul MasterCard la cel putin 1,4 miliarde euro. De asemenea, in unele tari, precum Germania sau Suedia, cheltuielile facute de femei pot ajunge pana la 30% din impactul economic local.