Numarul de laptopuri comercializate de compania Dell in cel de-al doilea trimestru in Romania a inregistrat o crestere de 68,1% pana la 18.091 unitati, fata de perioada similara a anului trecut. In ceea ce priveste vanzarile sistemelor de birou (desktopuri) comercializate de companie, acestea au ajuns la 8.014 unitati, in trimestrul al doilea, in crestere cu 69,8% fata de intervalul corespunzator din 2007, potrivit unui studiu al International Data Corporation (IDC).

Dell detine in trimestrul doi o cota de piata cumulata pe desktop-uri si laptop-uri de 10,4% si a ocupat prima pozitie in livrarea de laptop-uri. Potrivit reprezentantilor companiei, cresterea vanzarilor s-a datorat expansiunii retailului si a dezvoltarii servicilor pentru companii. Directorul pentru Bulgaria si Romania, Mihai Guran sustine ca in 2007 Dell a livrat 85.000 unitati in Romania si a avut o cota de piata de 9%.

Compania a lansat, astazi, o noua gama de produse notebook Dell pentru consumatori. Primele produse din noul brand sunt doua laptopuri Studio15 si Studio 17, disponibile la un pret de pornire de 549 euro, respectiv 679 euro.

Dell este unul dintre cei mai importanti furnizori globali de sisteme si servicii.