McDonald's a a avut castiguri pe actiune din operatiuni permanente de 1,04 dolari, in crestere cu 44% fata de perioada echivalenta a anului trecut, iar veniturile McDonald's din perioada analizata au fost de 6,07 miliarde dolari.

In trimestrul al doilea din 2007, McDonald's a avut pierderi de 711 milioane dolari.

Vanzarile McDonald's din Statele Unite au crescut cu 3,4% in trimestrul al doilea, iar castigul operational a avansat cu 6%. Afacerea McDonald's din SUA continua sa se extinda, pe seama unei strategii axata pe patru segmente principale: pui, mic dejun, bauturi racoritoare si a gradului ridicat de adecvare a cererii la oferta.

Citeste si:

In Europa, vanzarile au crescut cu 7,4% in trimestrul al doilea, iar profitul operational cu 29%, ca urmare a eforturilor companiei de a-si imbunatati oferta, dar cele mai mari vanzari ale McDonald's au fost inregistrate in regiunea Asia/Pacific, Orientul Mijlociu si Africa.

Vanzarile McDonald's din perioada analizata au crescut pe piata asiatica, a Orientului Mijlociu si a Africii cu 8,8%, ceea ce a dus la o extindere cu 37% a profitului operational.