Cel mai mare producator alimentar din America de Nord a crescut obiectivele pe anul 2008 legate de castiguri si vanzari, iar actiunile acestuia s-au apreciat cu 3,2%.

Compania raportase un profit de 707 milioane de dolari sau 44 centi/actiune, in aceeasi perioada a anului trecut.

Asemenea altor companii din industria alimentara, Kraft a avut de suferit de pe urma costurilor ridicate ale marfurilor si urmeaza sa dezvolte noi produse si sa utilizeze noi tactici pentru cresterea vanzarilor.

Citeste si:

Compania a crescut preturile pentru a atenua unele costuri, asmenea altor companii, desi Kraft a pierdut din cota de piata in anumite domenii, majorand preturile inaintea competitorilor.

Vanzarile au crescut cu 21,4%, la 11,2 miliarde de dolari. Pentru anul in curs, compania se asteapta la castiguri de cel putin 1,92 dolari/actiune, o crestere a prognozei precedente de 1,90 dolari/actiune.