Reprezentantii companiei au raportat un profit net pe al doilea trimestru de 193,8 milioane dolari (70 centi/actiune), in comparatie cu un profit net de 169,8 milioane dolari (61 centi/actiune), inregistrat in perioada similara a anului trecut.
Specialistii estimasera un castig mediu pe actiune de 68 de centi.

Veniturile au crescut cu 14%, pana la 1,57 miliarde dolari, de la 1,38 miliarde dolari inregistrate in aceeasi perioada a anului trecut. Motivul principal pentru aceasta crestere a fost devalorizarea monedei americane, au declarat reprezentantii Wrigley. Un dolar american slab in comparatie cu alte monede straine a crescut valoarea exporturilor companiei.

Mars, producatoarea bomboanelor M&M, este pe cale sa cumpere Wrigley pentru 23 miliarde dolari. Tranzactia, care a fost anuntata in luna aprilie este posibil sa fie incheita la inceputul acestei toamne. In urma achizitiei se va crea cea mai mare companie mondiala de dulciuri.

Citeste si:

Wrigley a intampinat presiuni din partea producatorului britanic Cadbury Schweppes Plc, care comercializeaza marci precum Dentyne si Trident.

Compania Wrigley Romania detine brandurile Orbit si Juicy Fruit.