Divizia Bathroom&Wellness a contribuit cu 278,7 milioane de euro la cresterea cifrei de afaceri, cu 2,3% mai mult comparativ cu anul precedent. Evolutia s-a desfasurat in mod diferit in pietele in care activeaza grupul: in Germania si in Franta cifra de afaceri a inregistrat o scadere de 4%, in timp ce pietele din Europa de Vest au raportat o crestere de 4%.

In Europa de Est, divizia corporate a inregistrat o crestere de 19%, iar tarile din Asia o crestere mai mare, de 27%. Compania si-a creat o baza solida in vederea extinderii pe pietele asiatice prin ultima achizitie din Thailanda. In schimb, in America, din cauza crizei subprime, cifra de afaceri a inregistrat o scadere de 18% in primul semestru din 2008. Profitul grupului a inregistrat o crestere de 2,3%, pana la 9,3 milioane de euro.

Cifra de afaceri a diviziei Corporate de «Arta si Cultura Mesei » a crescut cu 6,7% pana la 156,2 milioane de euro in primul semestru din 2008. Compania anunta o crestere semnificativa a cifrei de afaceri nu doar pe piata germana (5,4%) si in alte piete europene, dar si in Rusia, Asia si Orientul Mijlociu. In schimb, in Statele Unite ale Americii situatia economica negativa a afectat si activitatea diviziei « Arta si Cultura Mesei ».

Citeste si:

Villeroy&Boch estimeaza o crestere continua pana la sfarsitul lui 2008, la fel ca in prima jumatate a acestui an. „In pofida mediului economic dificil, vom continua in mod constant strategia noastra de internationalizare”, a incheiat Frank Goring, purtatorul de cuvant al Comitetului Director.

Grupul german Villeroy&Boch detine 24 de fabrici de productie situate in 12 tari europene, in Mexic si Thailanda. Gama de produse include articole din cele trei divizii ale companiei: Bathroom&Wellness, Tableware, Tiles. Compania, listata la bursa, are aproximativ 10,000 de angajati. Cu o istorie de 260 de ani, Villeroy&Boch este un brand european de lifestyle prezent in 125 de tari.