Adidas, sponsor al noii campioane europene la fotbal, Spania, a anuntat ca profitul net a avansat la 116 milioane euro (180,9 milioane dolari), fata de 104 milioane euro in aceeasi perioada a anului trecut, depasind estimarile analistilor, ce prevedeau un profit de 112 milioane euro, potrivit datelor Reuters, citate de NewsIn.
Vanzarile au crescut cu 5%, la 2,52 miliarde euro, peste asteptari.

Compania a estimat ca vanzarile vor creste in 2008 cu aproape 10% si ca profitul net va avansa cu cel putin 15% de la nivelul de 551 milioane euro inregistrat anul trecut.

Grupul a majorat usor perspectivele pentru 2008 in ceea ce priveste marja bruta si cea operationala, in contextul in care se asteapta la vanzari mai mari ale marcii Adidas.

Citeste si:

"Evolutia din prima jumatate a anului ne aduce pe drumul cel bun spre a atinge tintele pentru 2008", a declarat directorul executiv, Herbert Hainer.

Numarul de comenzi pentru marca Adidas, un indicator cheie pentru viitoarele vanzari, a crescut cu 8% in al doilea trimestru, dupa ajustarile valutare, in timp ce comenzile pentru marca Reebok au scazut cu 13%.