Profitul companiei a fost de 229 milioane dolari (72 centi/actiune) la sfarsitul primului trimestru, incheiat pe 30 iulie, in crestere cu 12% fata de un profit de 205,3 milioane dolari (63 centi/actiune), inregistrat in aceeasi perioada a anului trecut. Analistii estimasera un profit mediu de 66 centi/actiune, conform datelor oferite de Reuters Estimates.

Vanzarile au sporit cu 14,7%, pana la 2,58 miliarde dolari.

Titlurile Heinz s-au apreciat cu 11% in decursul acestui an, producatorul american inregistrand printre cele mai bune rezultate financiare din sectorul alimentar, datorita performantelor obtinute de diviziile internationale, lansarii unor noi produse pe piata americana si investitiilor in marketing.

Pana la sfarsitul acestui an, Heinz estimeaza castiguri cuprinse intre 2,87-2,91 dolari/actiune, in crestere fata de estimarile precedente de 2,83-2,91 dolari/actiune.