Allianz, care avea anul trecut circa 85 milioane clienti in intreaga lume, planuieste sa compenseze stagnarea din pietele mature ale Europei de Vest prin continuarea extinderii in regiunile emergente din Europa de Est si Asia, a declarat CEO-ul Allianz, Michael Diekmann.

Aceste piete cu un ritm accelerat al cresterii sunt estimate sa inregistreze vanzari de cel putin 20 miliarde euro pana in 2010-2011, fata de 15 miliarde euro estimate pentru acest an si pentru 2009, a declarat directorul Allianz responsabil pentru aceste regiuni, Werner Zedelius.

Allianz are pana in prezent 27 de milioane de clienti in pietele emergente, ce au contribuit cu circa 13% la totalul vanzarilor si cu 10% la profitul net din 2007.

Citeste si:

Acordul de cooperare cu HSBC este dezbatut de trei ani si este estimat sa genereze prime din asigurari in valoare de 300 milioane euro pana in 2011.

HSBC este cea de-a treia banca din lume, ce dispune de o retea doarte extinsa de reprezentante prin care Allianz intentioneaza sa isi vanda produsele de asigurari.