Lantul francez de hypermarketuri Carrefour a anuntat ca vrea sa deschida si un al treilea magazin in Rusia in toamna lui 2009, in orasul Lipetk, dupa ce anterior anuntase ca va inaugura, tot in acest an, alte doua, in Moscova si in Krasnodar, potrivit Reuters.
"Grupul Carrefour considera ca piata din Rusia este prioritara pentru dezvoltarea companiei. Hypermarketul din Lipetk va deveni cel de-al treilea magazin Carrefour din Rusia", a anuntat compania intr-un comunicat.

Noul magazin se va intinde pe 9.000 de metri patrati, in orasul Lipetk situat in centrul partii europene a Rusiei, la aproximativ 500 de kilometri la sud de Moscova.

Carrefour, cel de-al doilea retailer din lume, dupa Wal-Mart, anuntase anterior planuri de deschidere a unui alt magazin in Moscova si a altuia in orasul Krasnodar, o regiune prospera de pe coasta Marii Negre.

Surse din industria imobiliara au declarat luna trecuta pentru Reuters ca magazinul din Moscova isi va deschide portile in mai. Ulterior, Carrefour a anuntat ca va angaja 450 de persoane pentru acest magazin.

De asemenea, potrivit unor surse din sistemul bancar, grupul francez vrea sa cumpere principalul lant alimentar din Rusia, Seventh Continent, care are deschise zeci de magazine in Moscova.

La sfarsitul lui martie, Carrefour a anuntat va deschide primul sau hipermarket din Bulgaria, care va face parte din complexul Burgas Plaza, primul mall de pe coasta Marii Negre, din orasul Burgas, iar deschiderea oficiala a amplasamentului este programata pentru sfarsitul lunii aprilie.

Carrefour, prezent si pe piata romaneasca in 14 orase, a afisat o scadere cu 44,7% a profitului net din 2008, la 1,27 miliarde euro, ca urmare a scaderii vanzarilor si a reducerilor de preturi, pentru a face fata competitiei pe piata interna.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri