Versace a spus ca vanzarile si consumul s-au imbunatatit puternic in cele doua luni, fata de performantele companiei de la inceputul anului.

"Vanzarile Versace au crescut, dar se pare ca e tendinta generala a pietei", a declarat presedintele companiei, adaugand ca in ultimele doua luni cererea s-a mentinut la un nivel pozitiv.

"Totusi, nu putem anunta inca sfarsitul crizei", a mai spus acesta.

Marcile de lux au fost afectate sever de incetinirea cresterii economice, in timp ce chiar si persoanele foarte bogate ar redus cheltuielile, potrivit NewsIn.

Veniturile Versace au scazut cu 13,4% in primul trimestru, "dar compania a afisat totusi rezultate nete pozitive", potrivit unui raport publicat luna trecuta.

Sectorul italian al bunurilor de lux se asteapta la o scadere cu 21% a castigurilor inainte de dobanzi, taxe, deprecieri si amortizari (EBITDA), din cauza scaderii vanzarilor, a aratat asociatia companiilor din industrie, Altagamma.

Economia Italiei a scazut cu un nivel record de 2,6% in primul trimestru, comparativ cu perioada precedenta, marcand cea mai ampla comprimare a produsului intern brut din 1980, cand datele au inceput sa fie adunate.

De asemenea, conform unor date publicate saptamana trecuta, rata somajului a crescut in primul trimestru la cel mai inalt nivel din ultimii trei ani, iar numarul de angajari a scazut pentru prima data din 1995, in contextul in care recesiunea continua sa afecteze grav piata italiana a muncii.