Electrolux AB, al doilea producator mondial de electrocasnice, a afisat o crestere peste asteptari, la 1,03 miliarde coroane suedeze (131,6 milioane dolari) a castigurilor inainte de taxe si dobanzi, dar se asteapta in continuare la o scadere a cererii pe piata de profil.
In aceeasi perioada a anului trecut, Electrolux inregistrase castiguri de 793 milioane coroane suedeze. Analistii chestionati de Reuters estimasera castiguri de 565 milioane coroane suedeze.

Vanzarile, sprijinite de conversiile valutare, au atins 27,5 miliarde coroane suedeze, sub asteptarile pietei, de 27,6 miliarde coroane suedeze, informeaza NewsIn.

Totusi, in perioada analizata, vanzarile au depasit nivelul atins in al doilea trimestru din 2008, de 25,6 miliarde coroane suedeze.

Oficialii Electrolux au subliniat ca se asteapta ca cererea de pe piata de profil sa scada in continuare anul acesta, din cauza celei mai severe crize economice din ultimii zeci de ani.

"Nu exista semne ale unei reveniri a cereri la ora actuala, pe niciuna din principalele piete ale grupului. Astfel, ne asteptam ca cererea pentru electrocasnice sa scada in continuare in 2009, peste tot in lume", a anuntat compania.

Electrolux este producator de aspiratoare, masini de spalat, congelatoare si frigidere, iar printre brandurile sale se numara AEG, Zanussi, Eureka si Frigidaire.

Grupul suedez este prezent in Romania inca din 1995 si este reprezentat local de divizia de vanzari si marketing in Bucuresti, precum si de fabrica de aragazuri la Satu Mare, din care detine 99,52% din actiuni. Fabrica Electrolux din Satu Mare vizeaza exclusiv productia de aragaze, aici fiind realizata majoritatea productiei de aragaze Zanussi din Europa. Productia se face atat pentru piata romaneasca, dar si pentru piete externe ca Rusia, tarile balcanice, tarile baltice, Israel, Finlanda, Suedia si Norvegia.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri