Profitul net al grupului olandez de curierat TNT NV a scazut cu 45% in al doilea trimestru, marcand cel de-al patrulea trimestru consecutiv de scaderi, in contextul in care grupul se confrunta cu un declin al cererii de servicii de curierat in Europa, relateaza Reuters.
Ce-a de-a doua companie de curierat din Europa dupa Deutsche Post, TNT, a afisat un profit operational de 178 milioane euro, comparativ cu un profit de 324 milioane euro in aceeasi perioada a anului trecut si in contextul in care analistii prevedeau un profit de 184 milioane euro.

Excluzand costurile de restructurare, efectele valutare si alte elemente, TNT a afisat un profit operational ajustat de 226 milioane euro, peste asteptarile analistilor, ce mizau, in medie, pe un profit de 194 milioane euro, arata NewsIn.

Divizia de curierat rapid a inregistrat un profit operational ajustat de 89 milioane euro, in scadere cu 42%, depasind insa estimarile analistilor, de 55 milioane euro. In divizia de servicii postale, profitul operational ajustat a fost de 138 milioane euro, analistii estimand un profit de 143 milioane euro.

"In cele ce urmeaza, consideram ca actualele conditii dificile vor persista in a doua jumatate a anului", a declarat directorul executiv al grupului, Peter Bakker, adaugand ca semnalele de revenire a economiei sunt inca prea nesigure pentru a indica o evolutie mai pozitiva.

Veniturile au scazut cu 10%, la 2,53 miliarde euro.

Reducerea cheltuielilor de consum si diminuarea investitiilor au afectat companiile de curierat din intreaga lume. Cu toate acestea, saptamana trecuta, Deutsche Post a afisat un profit peste estimari pentru al doilea trimestru, pe fondul reducerilor semnificative de costuri.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri