"Dupa venirea noului director general, Giangiacomo Ferraris, intreaga strategie a Versace va fi revizuita. Magazinele din Japonia nu mai reprezentau imaginea marcii, iar grupul considera ca este mai avantajos sa le inchida si sa porneasca de la zero pentru a gasi noi locuri si canale de distributie mai adaptate", potrivit comunicatului transmis AFP, citat de NewsIn.

Cele trei magazine ale grupului Versace in Japonia din Tokio, Osaka si Chiba au fost inchise intre iulie si septembrie. "Intentia grupului este de a reveni in 2010 pe piata japoneza cu cel putin un alt magazin", potrivit comunicatului.

Fost director general al casei de moda Jil Sander, Giangiacomo Ferraris, a venit la Versace in iulie, in locul lui Giancarolo Di Risio. Di Risio a fost numit in 2004 la Versace pentru a restructura marca, aflata atunci in criza dupa asasinatul din 1997 al fondatorului sau Gianni Versace.

In cinci ani, Di Risio a reusit sa redreseze grupul, insa a plecat in acest an, din cauza unor dezacorduri cu familia Versace, potrivit informatiilor din presa.